Bredda bloggen

Hejsan hoppsan! Jag har idag pysslat rättså mycket med mina undulatdamer, och fick då idéen att jag skulle kunna skriva även om dem i bloggen, och varför inte mina kaniner också? Det blir roligare för mig att hålla bloggen uppdaterad om jag kan skriva om lite allmänt som rör sig kring vad jag håller på med hemma. Så välkommna mina fyra kaniner och två undulater till bloggen!
min gula dalmatiner highfin hane, som har varit riktigt elak mot min vita dalmatiner hane, skönt att kunna skilja dem åt.
Jag flyttade upp mina två gula dalmatiner platys till det ny upstartade akvariet i akvarieställningen. Jag skickade även med två starkgula dalmatin platyyngel, och två blekgula, så att dem har sig en liten flock. Jag har planterat dvärgvallisnerian runt om i halva akvariet, och lagt in en stor klump najas guadalupensis, och även några musselblommor. Den gula honan verkar nämligen vara på smällen, så jag har grejsat lite extra för att yngelsäkra akvariet.

Kommentarer
» Johanna

SV: Tack så mycket :D Himla roligt att du tycker om den :)

2011-12-29 10:00:36
URL: http://johannafranssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback