Yngel uppdatering

Har tagit ganska mycket bilder på Kull 2, som jag tänkte att det kanske vore kul att visa. Det kommer nog bli mycket bebis bilder nu ett tag framåt, med tanke på att jag äntligen fått hem mitt lilla objektiv och eftersom det är så spännande när ynglen får färg.
Jag slänger även in en bild på mitt lilla favorityngel. (Låt oss anta, utan någon vetenskaplig grund, att det är en hona :P) Anledningen till hon är min favorit, är att hon var den första jag kunde skilja från mängdenn. Dels för att hon har mörka ögon, dels för att hon har skuggade fjäll och dels för att hon är en av de största ur kull 1, och även en av de första att få färg. Namnförslag? Kallar henne än så länge no.1 )favorisering eller vad? ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback