Varit inaktiv

Hejsan hopp! Jag har varit borta i lite mer än en vecka, och ganska upptagen överlag. Men nu ska jag försöka komma igång och blogga lite mer igen!

Mitt objektiv kommer äntligen hem igen! Så i morgon kommer alla yngel och fiskar få ställa upp som modeller återigen. I början av veckan fick jag min första kull med golden dust mollys, och nu imorse fick jag ytterligare en. Plus att det finns några aldelles nyfödda vita platy bebisar. De kommer förmodligen bli prickiga. Dvärgsvärdsplantorna som har envisats med att tappa blad och bli brun har börjat leva igen. Riccian och sötvattenstången har också äntligen fått lite fart. Även den lilla mystiska växten som jag fick för extrapris i djuraffären i början av sommaren växer.

Om någon tror sig veta vad det är för växt på bilden, lämna då gärna en kommentar!

Jag har beställt 5 vita äppelsnäckor som kanske kommer imorgon. Jag har också hört av mig till ett par stycken som säljer räkor. Tänkte inhandla whtie pearl och gula räkor, och kanske även ett par black crystal. Jag återkommer förmodligen i morgon med lite yngel bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback