Kull 2 (Cremen x Crullo)

Jag har studerat mina yngel väldigt noga nu de sista dagarna, och kan se skillnad på flera uttav de. De i kull 1 är rättså lätta att se skillnad på, men även någon ur kull 2 kan jag skilja ut från mängden. Det är en sak som oroar mig speciellt för kull 1, och det är att de växer så olika, så jag har berett en 50 liters balja där jag till helgen ska slänga i de allra största ur kull 1 så minstingarna får en chans att växa ikapp.
Jag är väldigt förväntansfull på färgerna i kull 2, jag hoppas verkligen att det blir någon orange. På den sista bilden ser det ju ut som att så är fallet, fast det kan än så länge bara vara bleka röda stänk. Ska fixa lite med platy bilder nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback